A professzionális céges megjelenés
A Pamutlabor Pólónyomda a céges csapatpólóival felismerte, amit már eddig is tudtunk, hogy egy vállalat egységes kép nélkül hosszabb távon nem lehet sikeres. Persze ehhez nem feltétlenül van szükség valami túl komoly megoldásra. Lehet szó humorosabb feliratokról, mintákról, bár hozzá kell tenni, hogy ez sem áll jól minden márkának. A céges megjelenéshez hozzátartoznak az egyéb ruhadarabok, mint a pulóver vagy éppen a kabát. Kiegészítőkre szintén szükség van, ilyen egy vászontáska, egy telefontok vagy éppen egy irodai bögre. Ezek egy része sokszor repi ajándékként készül, de mindenekelőtt a dolgozókat kell ellátni vele.
Miért van erre szükség?
Mert így az érdeklődők, ügyfelek, vásárlók professzionális képet kapnak a márkáról. Az egységes megjelenés segít abban, hogy a vállalat profi és megbízható benyomást keltsen a partnerekben. Ez a konzisztens, valamint az igazán jól kialakított arculat segíti a vállalat hitelességét, illetve imázsát fenntartani. Ehhez persze kell egy jó branding, valamint ismeretség. Az egységes logó, betűtípus, egyéb vizuális elemek az azonosításért és felismerhetőségért felelnek. Ez hozzájárul a brand építéséhez, ennek hála az emberek meg tudják különböztetni a vállalatot a versenytársaktól.
Másik dolog, hogy az egységes céges megjelenés biztosítja azt, hogy az adott üzenet, a vállalati kommunikáció következetes legyen. Ezt érdemes minden csatornán alkalmazni, legyen szó akár az offline, akár az online jelenlétről. Egy kiállításon például elengedhetetlen a céges csapatruházat, többek között a póló megléte, hiszen így a vállalat már tett egy lépést afelé, hogy az emberek megtalálják őket.
Nem mehetünk el szó nélkül a bizalom és a hűség mellett sem. Az egységes megjelenés hozzájárul a bizalom és hűség felépítéséhez, valamint annak megtartásához. Amennyiben egy cég összehangoltnak tűnik, úgy a potenciális ügyfelek és vásárlók megbízhatóbbnak érzik a márkát.
A versenyelőny fenntartása
Miután nem mindenkinek van egységes céges ruházata, így ezzel a megoldással versenyelőnyt szerezhetünk a többi vállalattal szemben. A jó arculatnak köszönhetően az emberek előbb választanak bennünket, mint bárki mást, hiszen emlékezesebbek leszünk a szemükben. Az első benyomás tehát itt is fontos, főleg egy új vállalkozás esetében, ahol a többség még nem tudja, hogy mivel foglalkozunk.