A célok függvényében az egyszerű bemutatkozó oldalaktól kezdve a webshopokon át az egészen bonyolult és egyedi rendszerekig kellő szakértelemmel bármi fejleszthető. Ára az igények, célok, a tartalomgyártás és keresőoptimalizálás függvénye, így minden esetben egyedi. Egy jól elkészített, pénzt termelő honlap behozza az árát.
Kire bízd a weboldal elkészítését?
Rengetegen foglalkoznak manapság weboldalkészítéssel, de saját érdekedben ne az ingyenes vagy nagyon olcsó megoldásokat részesítsd előnyben, hanem a referenciák alapján válassz. Az Ideastyle full-service ügynökségként vállal weboldalkészítést, így a teljes folyamatban részt tud venni, a honlapkészítés mellett az arculattervezés, a webdesign, valamint az online marketing területén is rendelkezik szakemberekkel.
Szerencsés, ha a weboldalt készítő csapat a sajátjaként kezeli a projektedet, ha kommunikációja gyors és eredményes, így biztos lehetsz a végeredményben, hiszen az az igényeid alapján, profi módon kerül kialakításra. A tervezés csak az igények felmérése, a célok megismerése révén indulhat meg, hiszen csak így lehet sikeres.
Online marketing nélkül nincs weboldalkészítés
Egy weboldal akkor megfelelő, akkor lehet sikeres, ha a felhasználók problématudatára, igényeire épít, a struktúra, a tartalmak ennek megfelelően kerülnek kialakításra, továbbá jó felhasználói élményt nyújt.
A weboldal elkészítése nemcsak a programozást, a kódolást, valamint a webdesignt jelenti, hanem a marketigtervezést is, tehát egy meglehetősen komplex tevékenység, amely többféle szakember közreműködését igényli. Ezért sem lehet egy csak webfejlesztő által megalkotott weboldal eredményes.
Nem mellékes az sem, ki a célcsoport, kiket akar megszólítani a weboldal és milyen célból, így ezt előre definiálni kell.
Egy jó weboldal az ügyfélről szól
Lehet bármilyen szép, fejlesztőileg tökéletes egy weboldal, nem fogja beteljesíteni a küldetését, ha nem az ügyfelek problémáira épít, nem arra ad választ. A legnagyobb keresőmotor, a Google is erre épít, ez alapján rangsorolja a weboldalakat.
A kommunikáció mikéntjének is igazodnia kell a célcsoporthoz, megfelelő megszólítás, megfelelő kommunikációs csatornák nélkül nem lehet sikeres. Ezt is a marketing stratégiában kell meghatározni, így látható a két terület szoros kapcsolódása.
Az első 7 másodperc döntő jelentőségű, így az eső benyomás nagyon sokat nyom a latban. Ennek leginkább a design által feleltethető meg egy honlap. A fontosságára jellemző, hogy hiába a tartalom, ha a strukturális felépítés, a kinézet alapján a látogató nem kíváncsi rá.
Az érdeklődést folyamatosan fenn kell tudni tartani, ezért egy honlap nem egy statikus, hanem egy, a felhasználók igényei szerint változó dokumentum.