fbpx
Promó

Menő márkát keresel? Nem kell tovább kutatnod!

Vannak márkák, amelyek évek óta a világ legkeresettebb ruháit és cipőit dobják piacra. A mai divatnak köszönhetően azonban egyre több brandnek van lehetősége előtérbe kerülni, hiszen a stílus folyamatosan változik, a kereslet növekedéséről nem is beszélve. Ha Te is egy menő márkát keresel, akik mindent megadnak számodra a divat tekintetében, akkor nem kell tovább kutatnod. (Szponzorált tartalom)

Ebben egy olyan gyártót mutatunk be, aminek a termékei már messziről felismerhetőek. 

Brandek és a trendek

Tudtad, hogy vannak olyan ikonikus ruhadarabok, amelyek hírességekről kapták a nevüket? Nem csak a sneakerek világában van ez így, hiszen egy farmert is el lehet nevezni egy mindenki által ismert és kedvelt modellről. 

A Borgo.hu Guess újdonságai nem véletlenül kerültek a kínálatba, hiszen az egyik Guess Jeans Marilyn Monroe nevét viseli. Ezek a farmerek az egyik legfelismerhetőbb típusok a világon. Ezt főleg annak köszönheti, hogy a tervezés során mindig ügyeltek a női alkatra, valamint az érzéki formákra. A márka a bátorságot és a fiatalságot élteti, a kampányaikban is mindig megjelennek az aktuális szexi ikonok, akikben keveredik az amerikai és az európai stílus.

 

Guess kollekciók

A brand 40. évfordulóján piacra dobta az American Dream kapszulakollekciót. Ebben a márka minden esszenciája összpontosul. Minden darab a kilencvenes éveket hozza vissza, megjelennek benne a grunge és a csillogó elemek egyaránt. A Guess nagyon sikeres a kiegészítők terén is, hiszen a logó miatt mindenki akar magának egy táskát, pénztárcát vagy esetleg egy övet. Nem beszélve a karórákról és a Guess ékszerekről, amelyek egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. 

A piros háromszög a logóval a közepén egy távolról is felismerhető jelzés, ami szinte minden általuk forgalmazott ruhán és kelléken megtalálható. Ez remek hír azoknak, akik imádják a különleges és logózott alapdarabokat. Ilyen például a Guess téli sapka, valamint az Aviana hátizsák, amely egy prémium kialakítású, állítható pántos típus, patentos záródással. 

 

A siker kulcsa a kampányokban rejlik?

A cég már a kezdetektől fogva nagy hangsúlyt fektetett a különleges és egyedi kampányokra. Ebben a modelleket világhírű ikonoknak öltöztették be. Ezeket mindig a márka köré építik fel, így a kampányban látható emberek és kellékek mind jól felismerhetőek, az éppen aktuális trendekre támaszkodnak. 

A Guessnek azonban ez sem volt elég, így olyan neveket szerződtetett le, mint Eva Herzigova, Naomi Campbell, Alessandra Ambrosio, valamint Adriana Lima. Melléjük még nagyköveteket is szereztek, így minden évben más-más személy viszi tovább a brand hírét. 2017-ben Camila Cabello, 2018-ban pedig Jennifer Lopez csatlakozott a Guesses csajokhoz. JLo már önmagában is a megtestesült nőiesség és magabiztosság, 50 felett is fiatalos és tehetséges. Nem véletlen csaptak le rá.

Leave a Reply

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

%d bloggers like this: