hirdetés Promó

Hogyan legyen rend az irodában?

Úgy érzed, hogy kaotikus helyzet uralkodik az irodában, és ideje rendet tenni? Ne menjen el a kedved már az elején, hiszen rengeteg lehetőséget rejt magában egy ilyen rendrakás. Lássuk, hogy hogyan is érhetitek el, hogy átlátható és harmonikus legyen a környezet. (Hirdetés)

A csoportosítás az első

Nagyon fontos szempont, hogy valamilyen rendszert vigyetek az irodába. Válasszatok egy szisztémát, ami alapján rendszerezitek az iratokat, papírokat, amit aztán a későbbiekben is hatékonyan fenn tudtok tartani. Ehhez az egyik legjobb, ha különböző színű mappákat, dobozokat használtok, sőt szükség esetén fel is címkézitek őket. Ezzel egykettőre áttekinthetővé teszitek a környezetet.

Ezzel akár egy sorrendet is felállíthattok, ami alapján haladtok a legfontosabb teendők irányából a kevésbé fontosakhoz. Sőt a legjobb, ha egy külön mappa várja a már elvégzett feladatokat is. Ezzel sok bosszúságot megspórolhattok, hiszen rend lesz az asztalokon és mindenhol, ahol csak lehetséges. Ebből következik a többi is, hiszen ha egy technika egyszer beválik, akkor már nem igazán szeretnétek majd változtatni rajta. Az egyetlen nehézséget a szaporodó mappák jelentik, amihez szükséges a megfelelő tárolóhely is. 

Elég polc és szekrény

Lehet, hogy már így is túlzsúfoltátok a helyiséget szekrényekkel, de még mindig nem elég? Nem feltétlenül kell egy újabb darabban gondolkodni, hiszen ha nem fér be, hát nincs mit tenni, át kell gondolni a koncepciót. Ilyenkor tehetnek nagyon jó szolgálatot a különböző, falra szerelhető szekrények, ahova újabb mappák kerülhetnek be. Azért arra mindenképp érdemes figyelni, hogy ez is jócskán elvesz a térből, mégha nem is lábon áll, ezért érdemes kreatívan elrendezni. 

Törekedjetek arra, hogy a nehezebb darabok kerüljenek a szekrényekbe, mert a falra szerelhető polcoknak is véges a teherbírásuk. 

 

Az íróasztal titkai

Ennek a fontos irodabútornak a kiválasztása óriási fejtörést okoz a többségnek, mert legyen praktikus, sok tárolóhellyel ellátott, és még árban se verje a csillagokat. A legfontosabb szempont, hogy ha számítógéppel dolgozol, akkor legyen elég széles az asztallap, hogy mindennek legyen helye. Minél több a fiók és a polc, annál jobb, mert minden kéznél lesz. Arról nem is beszélve, hogy a sok papírnak hála igencsak próbára lesz téve a teherbírása, ami valljuk be, nem lesz könnyű. Sőt, mindenhol akadnak kollégák, akik szeretnek ráülni az asztalra a szék helyett. 

Mindenképp tisztázzátok előre, hogy ki mit preferál, mert vannak, akiknek a post-it-ek segítenek a rend fenntartásában, míg mások más módszerre esküsznek. Találjátok ki, hogy nektek mi a leginkább kézenfekvő, és azt válasszátok, ami hozzátok legjobban illik. A Gemini-Duonál rengeteg hasznos segítséget találtok arra vonatkozóan, hogy hogyan tartsatok rendet!

Leave a Reply

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

%d bloggers like this: