Promó

Amire iroda költöztetés során figyelni kell

Egy iroda költöztetése mindig problémás feladat, hiszen az iroda berendezése nem állhat hetekig, de még napokig sem dobozokban, ugyanis ez megakasztja a munkafolyamatokat, és rossz esetben akár megbízások elvesztéséhez, ezáltal pedig jelentős bevételkieséshez vezethet az elhúzódó költözködés. (Hirdetés)

Hogy ne legyen ebből probléma, érdemes egy iroda költöztetésben jártas költöztető céget megbízni a kivitelezéssel, így garantálható, hogy nem kell hosszabb kieséssel számolni, már ami a költözést illeti.

Hogyan válasszuk ki a megfelelő céget az iroda költöztetéséhez?

A költözés az utóbbi néhány évben szinte mindennapos tevékenység lett, ennek megfelelően megnőtt a kereslet a költöztető cégek munkája iránt. Sajnos azonban a növekvő kereslet magával hozta a növekvő kínálatot is, ami nagyon sok esetben nem a színvonalas szolgáltatók megjelenését jelenti. Ugyanis nagyon sok baráti vagy családi társaság állt össze, akik furgont bérelve, ugyanakkor minimális szakértelem nélkül kezdtek el költöztető tevékenységet végezni. Bár ki lehet fogni ügyes csapatokat is, de egy iroda esetében ez túl nagy rizikónak minősülhet.

Éppen ezért, mielőtt bármilyen költöztető céget megbíznánk az iroda költöztetésével, alaposan járjunk utána, hogy kellő referenciával rendelkezik-e a választott szolgáltató. Ehhez egyrészt szétnézhetünk a költöztető cég weboldalán, hiszen a megbízható cégek szeretik feltüntetni a pozitív megbízói visszajelzéseket. Emellett persze a közösségi médiában, vagyis a Google Cégem és a Facebook-oldalakon lévő tapasztalatok és vélemények szintén segíthetnek annak eldöntésében, hogy valóban jó cégre tervezzük-e bízni az irodánk költöztetését.

Az árajánlat szintén figyelemre méltó tényező, hiszen egy nagyobb iroda költöztetése esetén a profi szolgáltató személyesen méri fel a helyszínt, és ez alapján fog tételes ajánlatot adni, hogy milyen munkálatokat tartalmaz a szolgáltatás, és az mennyibe fog nekünk kerülni.

Kinek a feladata a csomagolás?

Mielőtt a csomagolásra sor kerülne, érdemes az irodában egy alapos szelektálást tartani, hogy a felesleges holmi már ne foglalja a helyet az új irodában. Nem beszélve arról, hogy iroda költöztetés során ugyanúgy csökkenthetőek a kiadások, ha kevesebb ingóságot kell az egyik helyről a másikra szállítani.

A szükséges iratokat érdemes az azokkal dolgozóknak dobozolni, hiszen ők tudják, hogy melyek azok, amelyekre az új helyen szinte azonnal szükség lesz.

Viszont az irodabútorok, a fénymásolók, a nyomtatók és a széfek szakszerű becsomagolását már érdemes a költöztető cégre bízni, hiszen a tapasztalatuknak hála a csomagolást meg tudják úgy oldani, hogy sérülések nélkül le tudják szállítani ezeket az új irodába.

Amennyiben nálad is aktuális az iroda költöztetése, és megbízható költöztető céget keresel, vedd fel a kapcsolatot a Visszuk.hu csapatával, ígérjük, hogy nem fogsz csalódni!

Leave a Reply

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

%d bloggers like this: